۴۵۳۲۸ - 021
تخصص ما در آموزش زبان انگلیسی است، مهارتی حیاتی در جهان مدرن.

زنگنــــه: نمادی از تعالی و سادگی

من، ابوالفضل زنگنه، به همراه یک تیم حرفه ای، متعهد به ارتقاء دانش زبانی شما در بالاترین سطح ممکن هستیم.
معجزه نمی‌کنیم! اما با تمام وجود، تأثیری ماندگار و مثبت در زندگی شما به جا می‌گذاریم.
به فکر آیندت باش…

تخصص ما در آموزش زبان انگلیسی است، مهارتی حیاتی در جهان مدرن.

زنگنــــه: نمادی از تعالی و سادگی

من، ابوالفضل زنگنه، به همراه یک تیم حرفه ای، متعهد به ارتقاء دانش زبانی شما در بالاترین سطح ممکن هستیم.
معجزه نمی‌کنیم! اما با تمام وجود، تأثیری ماندگار و مثبت در زندگی شما به جا می‌گذاریم.
به فکر آیندت باش…

Learning a new language opens doors you never imagined existed. Be mindful of the future – the rewards are well worth the effort! Learning a new language opens doors you never imagined existed. Be mindful of the future – the rewards are well worth the effort! Learning a new language opens doors you never imagined existed. Be mindful of the future – the rewards are well worth the effort! Learning a new language opens doors you never imagined existed. Be mindful of the future – the rewards are well worth the effort! Learning a new language opens doors you never imagined existed. Be mindful of the future – the rewards are well worth the effort! Learning a new language opens doors you never imagined existed. Be mindful of the future – the rewards are well worth the effort!
آشنایی سریع

دوره‌های اصلی زنگنه

آیلتس: چالشی لذت بخش

اگر با هدف آمادگی برای آزمون آیلتس به اینجا آمده اید، به جای درستی وارد شده اید. زنگنه با توجه به نیاز افراد، برنامه های متنوعی برای دوره های آموزشی خود ارائه می نماید. دوره های گروهی (حضوری، آنلاین)، خصوصی ( آیلتس اکسپرس - آیلتس طلایی)، ورکشاپهای تخصصی تک مهارتی، ماک تستهای کاغذی و کامپیوتری بخشی از این برنامه ها می باشند.
اول از همه تعیین سطح را انجام دهید که بصورت آنلاین صورت می گیرد و باید به تعدادی سئوال تستی پاسخ دهید. سپس ما برای مشاوره با شما تماس خواهیم گرفت. اگر ترجیح شما مشاوره حضوری است، زمان آن را مشخص نمایید.

مکالمه زبان انگلیسی: راز موفقیتهای پیش بینی نشده

برای یادگیری زبان انگلیسی هر چه زودتر اقدام کنید، آسان تر به نتیجه می رسید. زنگنه برای یادگیری انگلیسی، گزینه های متنوعی برای شما آماده کرده است. بعد از تعیین سطح (آنلاین | حضوری | تلفنی) فرصت انتخاب کلاسهای گروهی (حضوری، آنلاین)، مجازی ((e-Learning و خصوصی ( مکالمه مهاجرت | مکالمه کاربردی | مکالمه در سفر) و دوره های جانبی بحث آزاد، فیلم و بازی های متنوع مانند مافیا به زبان انگلیسی را خواهید داشت.

دوره جی آر ای : دروازه ورود به دانشگاه‌ های رویایی

زنگنه تنها مرکز معتبر و با سابقه (بیش از ۱۵ سال) جی آر ای در کشور می باشد که برای آمادگی دانشجویان دوره های متنوع و تاثیرگذاری را ارائه می نماید. برای ورود به این دوره باید حداقل از دانش زبانی در سطح متوسط B1 برخوردار باشید. مهارتهای مورد نیاز برای این آزمون شامل وربال - رایتینگ، کوانت و ریشه شناسی لغت (Vocabulary) می باشد که همگی بصورت حضوری | آنلاین | مجازی ارائه می گردند. شرکت در آزمونهای آزمایشی جی آر ای زنگنه (سئوالات واقعی) برای نتیجه بهتر الزامی است.

دوره تافل: سفری منحصر به فرد به سوی نمره بالاتر از ۱۰۰

تافل عمدتا برای ورود به دانشگاههای معتبر خارج از ایران مورد نیاز می باشد. بنابراین اگر برای تحصیل در خارج از کشور برنامه ریزی می نمائید حتما زمان کافی برای این دوره در نظر بگیرید. آزمون تافل به دلیل تمرکز روی تلفیق مهارتهای زبانی، به آمادگی بیشتری نیاز دارد و تفاوتهای مهمی با آزمون آیلتس دارد. با شرکت در تعیین سطح آنلاین و سپس مشاوره تلفنی یا حضوری، بهترین پلن آموزشی را انتخاب نمایید.

دوره روش تدریس : پلی به سوی تحقق رؤیای معلمی

تدریس زبان انگلیسی مانند هر تخصص دیگری نیازمند دو عامل اصلی است: تسلط بر زبان و تخصص در نحوه ی انتقال. قدم نهادن به دنیای تدریس همانند سپری کردن مراحل دگردیسی یک کرم ابریشم می باشد. یک استاد زبان انگلیسی چیزی بسیار فراتر از فردی است که صرفا زبان انگلیسی را می داند. گذراندن دوره روش تدریس باعث می گردد که بتوان دنیای زبان را از منظر زبان آموزان با تفاوتهای ذاتی یادگیری و خصیصه های سنی آنها نگریست. همچنین، با تئوری های آموزش، متدها، روشهای فیدبک و….آشنا خواهید شد. زنگنه به عنوان مرکز تخصصی تربیت مدرس در کشور ۳ دوره TTC را بصورت ادواری و منظم در طول سال برگزار می نماید. دوره اول، روش تدریس زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان می باشد. دوره دوم، روش تدریس زبان انگلیسی به بزرگسالان و دوره سوم، روش تدریس دوره آیلتس می باشد که مدرس آن دکتر زنگنه می باشد. تمامی این دوره ها روش تدریس کلاسهای حضوری و آنلاین را در بر میگیرند. در انتهای دوره مدرک معتبر مهارت آموزی وزارت ارشاد ارائه می گردد.

از

کلاس

زبان تا

اخذ

ویزا

همراه شما هستیم

وبسایت مهاجرت
1
مرحله اول ؛ مشاوره زبان+مشاوره مهاجرتی
2
مرحله دوم : شروع دوره شخصی سازی شده زبان + نظارت پشتیبان و منتور
3
مرحله سوم ؛ کسب مدرک زبان مورد نیاز + انتخاب دانشگاه مقصد
4
مرحله چهارم ؛ کسب پذیرش + اقدام برای ویزا
5
مرحله پنجم ؛ دریافت ویزا

مشاوره زبان : انتخاب مسیر هدفمند

از صفر تا صد همراه شما هستیم

مشاوره زبان : انتخاب مسیر هدفمند

از صفر تا صد همراه شما هستیم

نکاتی که لازم است بدانید

سوالات متداول

مسیر انتخاب اساتید و روش آماده سازی آنها برای ورود به زنگنه بصورت منسجم از دفتر مرکزی هدایت می گردد. مراحل استخدام را می توانید اینجا ببینید.

میتوانید فرم رزرو مشاوره تلفنی- حضوری را پر نمایید یا با شماره ۰۲۱۴۵۳۲۸ در ساعات کاری تماس بگیرید.

پس از تعیین سطح، در انتهای آزمون سطح و دوره هایی که می توانید در آنها شرکت نمایید به شما نمایش داده می شود و می توانید ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

تعدادی سئوال تستی که بدون ترس و استرس به تنهایی به آنها پاسخ می دهید.

زنگنه سالها پیش از کرونا اهمیت دوره های آنلاین را درک کرده و از سال ۱۳۹۲ دوره های آنلاین ارايه می کرده است. پس جواب شما بله می باشد.

زنگنه با هدف ارائه تخصصی دوره های آمادگی برای آزمونهای تخصصی مانند آیلتس، تافل، جی آر ای، پی تی ای و همچنین مرکزی تخصصی برای تربیت مدرس از سال ۱۳۸۷ شکل گرفته است.

زبان آموزان موفق 18000+ نفر
پرونده های مهاجرتی موفق 2750+ نفر
مشاوره دوره زبان 185000+ نفر
مشاوره مهاجرتی 92000+ نفر
کارمندان شما همیشه به روز هستند !

راه کارهای آموزشهای سازمانی

تسلط بر زبان انگلیسی دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است!
اگر می‌خواهید در دنیای رقابتی امروز، از رقبای خود پیشی بگیرید، ارتقای میانگین سطح زبانی سازمان شما امری اجتناب ناپذیر است. زنگنه با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه آموزشهای سازمانی (انگلیسی تخصصی حرفه ای) متناسب با نیازهای شرکت‌ها، در کنار شماست تا به روزترین دانش زبانی را به کارکنانتان ارائه دهد.
ما با بهره‌گیری از مربیان مجرب و متخصص، متدهای نوین آموزشی و برنامه‌های درسی هدفمند، به شما کمک می‌کنیم تا کارمندانتان به مهارت‌های زبانی لازم در زمینه کاری خود دست یابند و در ارتباطات بین‌المللی و مذاکرات تجاری به طور موثر و موفق عمل کنند.

آموزش رایگان

جدیدترین‌های مجله اینترنتی زنگنه

مشاهده همه
کلاس حضوری آیلتس در تهران
تاریخ انتشار : 17 بهمن , 1401

کلاس حضوری آیلتس در تهران

آزمون آیلتس، یکی از آزمون های بین المللی برای مهارت زبان انگلیسی می باشد که افراد متقاضی تحصیل و یا

7 پند ارزشمند برای تقویت رایتینگ
تاریخ انتشار : 3 بهمن , 1401

7 پند ارزشمند برای تقویت رایتینگ

بخش اول آزمون رایتینگ آیلتس، ممکن است بسیار چالش برانگیز به نظر برسد. شاید حتی فکر کردن به آن نیز م

10 شایعه درباره ی اسپیکینگ آیلتس
تاریخ انتشار : 3 بهمن , 1401

10 شایعه درباره ی اسپیکینگ آیلتس

آزمون اسپیکینگ آیلتس یک مصاحبه رسمی با ممتحن است، نه یک مکالمه معمولی. کل آزمون ضبط می شود، اما شما

7 راه ساده برای موفقیت در رایتینگ آیلتس
تاریخ انتشار : 3 بهمن , 1401

7 راه ساده برای موفقیت در رایتینگ آیلتس

مهارت عالی نوشتن به زبان انگلیسی از تمرین مداوم و سخت کوشی ناشی می شود. هیچ کس نویسنده به دنیا نمی آ

...
...

خبرنامه زنگنه

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
عضویت